Yhdistyksen säännöt sekä tietosuojaseloste

Kuva: Maiju Tikka

Islanninhevosystävät Miðja ry:n kannatusjäsenyys

Liity Islanninhevosystävät Miðja ry:n kannatusjäseneksi! Kannatusjäseneksi voivat liittyä esimerkiksi yritykset, yhdistykset, yhteisöt mutta myös yksityishenkilöt. Kannatusjäsenenä olet tukemassa paikallista islanninhevoshevosurheilua ja autat paikalliskerhon aktiivisen toiminnan ylläpitämisessä. Kerhon toimintaa pyöritetään vapaaehtoisvoimin ja rakkaudesta islanninhevosiin.

Islanninhevosystävät Miðja ry on Keski-Suomen alueella toimiva Suomen islanninhevosyhdistyksen (SIHY:n) alainen paikalliskerho. Kerhon toimintaan kuuluu muun muassa eri tasoisten askellajikilpailuiden järjestäminen uudella kotibaanalla Talli Thrálla, Jyväskylän Puuppolassa. Kilpailutoiminnan lisäksi järjestämme ratsastusvalmennuksia, kursseja ja muita tapahtumia.

Kannatusjäsenyyden hinnasta voidaan sopia tapauskohtaisesti. Yrityskannatusjäsenellä on mahdollisuus saada logonäkyvyys kerhon verkkosivuilla (jos kannatusjäsenyyden hinta on vähintään 100 € / vuosi) ja näkyvyyttä kerhon sosiaalisen median kanavissa. Kannatusjäseneksi voi liittyä ja lisätietoja voi tiedustella ottamalla yhteyttä kerhon rahastonhoitajaan rahastonhoitaja.midja@gmail.com .

Jäsenyys on voimassa toistaiseksi ja sen voi irtisanoa halutessaan ilmoittamalla asiasta rahastonhoitajalle.