Kristiina Joensuun lihashuolto-kurssi

Tervetuloa Hevosen lihashuolto -kurssille 30.3.2024 klo 9.00 - 16.30. Kurssi järjestetään KJ Equine Balance Pihattotalli:n tiloissa Muuramessa (Isolahdentie 175). Opettajana toimii hevos- ja koirahieroja, kiinalaisen lääketieteen akupunktiohoitaja ja kraniosakraaliterapeutti Kristiina Joensuu.

Vietä päivä hevosten lihashuollon parissa opetellen tekniikoita oman hevosesi hyvinvoinnin lisäämiseksi! Tutustumme hevosen lihaksistoon teoriassa sekä käytännössä, opettelemme helppoja hierontatekniikoita sekä venytyksiä. Osallistuaksesi et tarvitse omaa hevosta, kurssipaikassa on käytössä kiltit ja rauhalliset kurssihevoset.

Kurssin hinta on 75 € Midjan jäsenille ja 90 € ei-jäsenille. Hinta sisältää opetuksen, kirjallisen kurssimateriaalin sekä kahvit ja teet kurssin aikana. Lounas hoidetaan omakustanteisesti läheisessä lounaspaikassa tai ottamalla omat eväät (jääkaappi ja mikro löytyy).

Sitovat ilmoittautuminen ja maksu 15.3.2024 mennessä Islanninhevosystävät Midja ry:n tilille FI89 4108 0011 9967 10. HUOM. tekstikenttään maininta: Lihashuolto + osallistujan nimi.

Kurssin minimiosallistujamäärä on 8 hlöä ja maksimiosallistujamäärä on 10 hlöä. Mikäli kurssi peruuntuu, palautetaan ilmoittautumismaksut.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ilmoittautuminen:

Retki Tampereen Hevoset-messuille

Retki Tampereelle Hevoset-messuille parhaassa seurassa!

Midja kartoittaa halukkuutta lähteä Tampereen Hevoset-messuille lauantaina 6.4.2024 kimppakyydein. Midja kustantaa bensat ja messulipun kuskille (27e). Matkaseuralle lippu on omakustanteinen

Retken toteutumiseen vaaditaan, että kuljettajia on tarpeeksi. Jos kuljettajia ei ole tarpeeksi, lähtö joudutaan perumaan. Lähtöpaikat sovitaan, kun tiedetään halukkaat lähtijät. Messujen kesto on 9-18, joten varauduthan siihen, että lähtö on aikaisin ja messuilla voi mennä koko päivä.

Sitovat ilmoittautumiset su 31.3. mennessä

ilmoittautuminen: https://forms.gle/eJEZ6qTmSCTUA9so9

Liput messuille: https://www.ticketmaster.fi/event/335067

Kevätkilpailut Talli Thrán ovaaliradalla

Tervetuloa Islanninhevosystävät Miðjan järjestämiin kevätkisoihin 9.5.2024! Alue- ja harjoituskisat järjestetään Talli Thrán ovaaliradalla, Hiekkapohjantie 591 Jyväskylä. Aluekisat toimivat karsintakilpailuina SM-kisoihin sekä helppojen ryhmäluokkien aluemestaruuskisoihin.

Alueluokat: T1, T2, T5, T6, T8, V1, V3, V5, F1, F3
Harjoitusluokat: T8, V5

Alueluokkien ilmoittautuminen avataan Kipassa ja harjoitusluokkien ilmoittautuminen Facebookissa lähempänä kilpailuja.

Kilpailuihin tarvitaan vapaaehtoisia toimihenkilöitä ja itsensä voi ilmoittaa tehtäviin facebookin tai instagramin yksityisviestillä.